יום רביעי, 2 ביולי 2008

השאלון עם ורד מוסנזון / מאת: סיני גז

- מה את עושה בימים אלה ?
יותר מידי דברים, רובם בתוך ארגז כלים צהוב

- מהו האירוע התרבותי שהשפיע עלייך יותר מכל?
הסרט הראשון שראיתי. הייתי בת 3, זה היה באמפי פתוח, בקיבוץ,
והיה שם סוס לבן שרצו לעשות ממנו נקניק. הייתי כל כך נרעשת שלא נתתי
להורים שלי ללכת, כל הלילה. קיבוץ, כזכור.

- מה מדליק אותך מבחינה יצירתית ?
אנשים עם ברק בעיניים.

- מהו הצליל האהוב עלייך ?
יוגי . הכלב שלי, מתחנן שנוציא אותו החוצה, ליוגינג.

- מהי התמונה שהשפיעה עלייך יותר מכל?
ציור מספר א' בנסיך הקטן.

- אם היית קוראת מחשבות את מחשבותיו של מי היית רוצה לקרוא ?
של ביל ברנבך, שהוא הדייר שגר בארגז הכלים הצהוב.

- אם יכולת לשוטט בזמן, באיזו תקופה היית רוצה לבקר ?
הייתי מבקשת חופשי חודשי, ומסתובבת בין תקופות. הכול מעניין.
חושבת שהייתי שמחה לצייר על הקירות במערה וסקרנית לצייר אוויר,
בעוד 200 שנה.

- מהו האלבום או השיר שהשפיע עלייך יותר מכל ?
I'm your men של לאונרד כהן.

- עם איזה אמן (חי/מת) היית רוצה לעבוד ? ולמה דווקא איתו ?
עם לאונרד כהן. מתה עליו. חושבת שגם הוא היה מחבב אותי.

- מה מוציא אותך מדעתך ?
עצלנות, יהירות ורוע.

- מה מצחיק אותך ?
פומפונה, החתולה שישנה עכשיו על הטלוויזיה.

- מה הדבר המטורף ביותר שעשית ?
לעלות על הבמה בבייבי דול טופלס בר בו עבדתי פעם, בניו יורק. ולרקוד.
(אני ממש לא יודעת לרקוד).

- מה מביך אותך ?
עילגות, טעויות הגהה.

- מה הדבר המטופש ביותר שעשית היום ?
לענות על השאלון הזה

- איך היית משפרת את העולם ?
מעלה את מפלס הכבוד ההדדי
מורידה את מפלס סימני הקריאה

- מהי החולשה הכי גדולה שלך ?
סבלנות

- איפה תהיי עוד 10 שנים ?
אין לי מושג. מקווה שבאזור.

- נסחי שאלה שהיית מעוניינת לשאול את עצמך ועני עליה
האם היתה סיבה לאמץ היום, מעבר לחמשת החתולים והכלב, גם קיפוד עיוור?
לא ממש, אבל בר רצתה.


ורד מוסנזון היא סופרת.

צילום: עמית ישראלי.

אין תגובות: