יום רביעי, 16 ביולי 2008

השאלון עם גיא דיין / מאת: סיני גז

- מה אתה עושה בימים אלה?
הלו! מה עם שלום? איזה מה נשמע? ככה פותחים שאלון?
בימים אלה אני עובד במזבלה, סוכנות הקריאייטיב של דורי בן ישראל ושלי, פועל כדי לקדם אותה, מתרגל לחיים עם עוד ג'יגה זיכרון פנימי בלפטופ שלי, עונה על מיילים, מתכנן ללכת לחדר כושר או לפסיכולוג, נושם וחושב על תשובות שנונות לשאלון הזה.

- מהו האירוע התרבותי שהשפיע עלייך יותר מכל?
מה שגרר את כולנו לפה - האינטרנט. אתה מרשה לי לקרוא לזה אירוע תרבותי?

- מה מדליק אותך מבחינה יצירתית?
אין לי מושג, אבל כשבאה היצירתיות אני נטען בעוד יצירתיות, העשייה עצמה מדליקה אותי.

- מהו הצליל האהוב עלייך ?
זה משתנה. לאחרונה זה הצליל שהאייפון שלי מפיק אחרי שהוא שולח הודעת SMS. האפל האלה יודעים לעשות צלילים.

- אם היית קורא מחשבות את מחשבותיו של מי היית רוצה לקרוא ?
את המחשבות של עצמי כשאני לא מודע למחשבות של עצמי. הנה למשל עכשיו הייתי רוצה לדעת מה חשבתי כשחשבתי על התשובה הזאת.

- אם יכולת לשוטט בזמן, באיזו תקופה היית רוצה לבקר?
הייתי נוסע 30 שנה קדימה כדי לחוות את משחקי המחשב שיהיו אז.
אם אי פעם תהיה מכונת זמן, היא בטח תוציא מעצמה את צליל ה-SMS של האייפון שלי...

- מהו האלבום או השיר שהשפיע עלייך יותר מכל?
בזכות Abbey Road של הביטלס התאהבתי במוזיקה, אריק איינשטיין עזר לי להעביר את תקופת הצבא, במיוחד "כמה טוב שבאת הביתה", ובזמן האחרון אני טוחן דיסק של Mulatu Astaqé, ג'אז אתיופי מרהיב ביופיו שבטוח משפיע עלי איכשהו.

- מה מוציא אותך מדעתך ?
השותף שלי, דורי בן ישראל.

- מה מצחיק אותך ?
הכינוי המקוצר של דורי בן ישראל – דב"י. וגם זה, זה, זה, זה וזה.

- מה הדבר המטורף ביותר שעשית ?
נתתי לדורי לזרוק אותי לתוך פח זבל ענקי (צפרדע). לא מזמן גם הצטלמתי לעיתון בתוך פח זבל.

- מה מביך אותך ?
להצטלם לעיתון, להתפשט אצל הרופא, שתיקות מביכות.

- לו היו לך שלוש משאלות מה הן היו?
מעולם לא הסתדרתי עם השאלה הזאת, נראה לי טו מאץ'. אני גם לא שם פתקים בכותל.

- מה הדבר המטופש ביותר שעשית ?
שחייה בנחל הירקון.

איך היית משפר את העולם ?
מוציא חוק נגד חבר הכנסת גלעד ארדן ומוסיף עוד אשנבים בבנק ובדואר.

- מהי החולשה הכי גדולה שלך ?
אבא שלי אמר לי פעם שאני רגיש כמו באפלה, יענו וופל, דימוי מעניין דווקא. נראה לי שהוא צדק ובגדול אין לי בעיה עם זה, אבל אני נתקל בכל מיני סיטואציות שהבאפלתיות שבי לא משתלבת בהן טוב.

- נסח שאלה שהיית מעוניין לשאול את עצמך וענה עליה
מה בשבילך? הפוך קטן בלי קצף.
גיא דיין הוא פרסומאי. מפעיל ביחד עם דורי בן ישראל את "המזבלה".

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

רד מהבמה יא רגשן!