יום שני, 23 ביוני 2008

השאלון עם בועז רימר / מאת: סיני גז

- מה אתה עושה בימים אלה ?
מעצב בחורות בסקונד לייף וטוחן את האקסבוקס 360.

- מהו האירוע התרבותי שהשפיע עלייך יותר מכל?
הולדת המחשב האישי

- מה מדליק אותך מבחינה יצירתית ?
אנרגיות חיוביות

- מהו הצליל האהוב עלייך ?
צלילי הנאה לא רצוניים

- אם היית קורא מחשבות את מחשבותיו של מי היית רוצה לקרוא ?
של כולם

- אם יכולת לשוטט בזמן, באיזו תקופה היית רוצה לבקר ?
בעתיד Post Scarcity

- מהו האלבום או השיר שהשפיע עלייך יותר מכל ?
The Supermen של דיויד בואי

- עם איזה אמן (חי/מת) היית רוצה לעבוד ? ולמה דווקא איתו ?
ג'ימי הנדריקס. נראה לי שיש לו תובנה שלי אין

- מה מוציא אותך מדעתך ?
רצון לשנות דברים שאין לי שליטה עליהם

- מה מצחיק אותך ?
כשהחיים קורצים

- מה הדבר המטורף ביותר שעשית ?
טור עם המהפכה המיותרת בבלגיה כשלא היה לנו שום ניהול או קשרים

- מה מביך אותך ?
טיפשות וחוסר יכולת, במיוחד אם הם שלי

- מה הדבר המטופש ביותר שעשית ?
העלבתי אנשים כשהייתי במצב שכרות מתקדם

- איך היית משפר את העולם ?
עם חינוך יותר טוב וקצת האטה במירוץ העכברים

- מהי החולשה הכי גדולה שלך ?
נשים יפות עם חיוך מסויים

- איפה תהיה עוד 10 שנים ?
אני מקווה שבכל מקום

- נסח שאלה וענה עליה...
האם אתה מרוצה מהחיים שלך עכשיו?
לא.

בועז רימר הוא העורך הראשי של במה חדשה
צילום: מיכל גרוסברג

אין תגובות: