יום ראשון, 15 ביוני 2008

השאלון עם מיכל גבע / מאת: סיני גז

שם
מיכל גבע

גיל
25

כלי נגינה
גיטרה

מתי התחלת לנגן ואיך זה קרה ?
התחלתי לנגן בגיל 15.מאז ומתמיד שרתי ונורא רציתי לכתוב כבר שירים.
כתבתי קצת גם לפני גיל 15,אבל לא באמת היו לי את הכלים לכתוב שיר ולשמר אותו.
אחי הגדול (ניר גבע) מאוד השפיע עלי, רציתי לכתוב שירים כמוהו. החלטתי ללכת בעקבותיו ולימדתי את עצמי לנגן על גיטרה, בשלב מאוחר יותר רכשתי פסנתר והתחלתי לכתוב גם עליו.

נקבי במספר שירים שמתנגנים בימים אלו ברכב / מחשב / אייפוד שלך
אני אנקוב בכמה שמות של אמנים,מאחר ואני אף פעם לא מצליחה לזכור שמות של שירים
רג`ינה ספקטור,בק,אביתר בנאי,רדיוהד,סקוויד,פיונה אפל,פו פייטרס....

אם איזה אמן (חי /מת) היית רוצה לעבוד ? ולמה דווקא איתו ?
אביב גפן,הייתי סוג של ילדת אור הירח בנעוריי...כנראה שמשהו מזה נשאר איתי

מיהם האמנים המשפיעים עלייך ?
אלאניס מוריסט,טום יורק,בק,ניר גבע ואביב גפן

מהן מקורות ההשראה שלך ?
זה יכול להיות כל דבר,לרוב אני מונעת יותר בקלות מכאב,
אבל זה יכול להיות כל דבר אחר שמרגש אותי או שלוחץ לי על הכפתור הנכון.

מהו הצליל האהוב עלייך ?
הצחוק של אחיין שלי,יובלי

אם היית יכולה לקרוא מחשבות – את מחשבותיו של מי היית רוצה לקרוא ?
לא הייתי רוצה יש לי מספיק רעש מהמחשבות שלי...

לו היו לך שלוש משאלות מה הן היו ?
בריאות, לעשות רק מוזיקה ופלייסטיישן 3.

איפה את רואה את עצמך עוד 10 שנים ?
עושה מוזיקה,מתחילה לעבוד על התקליט החמישי ועל הילד השני.

מיכל גבע במייספייס
צילום: מתוך עמוד הפליקר של מיכל גבע

פורסם לראשונה במגזין מאאג.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

buy tramadol tramadol online coupons - buy tramadol online prescription