יום רביעי, 25 ביוני 2008

השאלון עם תומר יוסף / מאת: סיני גז

- מה אתה עושה בימים אלה ?
מתכונן לחתונה שלי, עובד על אלבום חדש לבלקן ביט בוקס, עובד על פרוייקט משותף עם בנו הנדלר, כותב את האלבום הבא שלי ונח.

- מה מדליק אותך מבחינה יצירתית ?
אם הכוונה להשראה, אז יצירות של אומנים אחרים בדרך כלל או סתם רגע שתפס רעיון.

- מהו הצליל האהוב עלייך ?
עשב נשרף.

- אם יכולת לשוטט בזמן, באיזו תקופה היית רוצה לבקר ?
בעתיד

- אם היית קורא מחשבות את מחשבותיו של מי היית רוצה לקרוא ?
של אורי גלר, אולי אז כולנו נבין מה הוא חושב לעצמו.

- מהו האלבום או השיר שהשפיע עלייך יותר מכל ?
יש הרבה יותר מאחד אבל אני אלך על פרש של סליי סטון

- עם איזה אמן (חי/מת) היית רוצה לעבוד ? ולמה דווקא איתו ?
את האמת שאני עובד עם האנשים שהכי הייתי רוצה לעבוד איתם. פשוט כי יש הבנה, כימיה והכרות שנדרשים כדי ליצור ביחד ולהגיע לתוצאות טובות, כך שאני מסודר. סליחה דילן.

- מה מוציא אותך מדעתך ?
אטימות ומערכות הממסד

- מה הדבר המטורף ביותר שעשית ?
היה איזה יום אחד לפני המון המון זמן שלא עשיתי בו כלום.
- מה מביך אותך ?
טיפשות

- מה הדבר המטופש ביותר שעשית ?
הרשימה ארוכה מאד מאחר והייתי מתפרנס מלהיות מטופש בעבר. זה אחד מתחביביי האהובים.

- איך היית משפר את העולם ?
עוד אלבום של ירדנה ארזי

- מהי החולשה הכי גדולה שלך ?
הגב התחתון

- איפה תהיה עוד 10 שנים ?
ברשימת האבות הכי מגניבים של השנה.

המייספייס
המייספייס של הבלקן ביט בוקס

צילום: מתוך עמוד המייספייס של תומר יוסף
פורסם לראשונה ב"לילה".

אין תגובות: