יום רביעי, 20 באוגוסט 2008

השאלון עם רן רימון / מאת: סיני גז

- מה אתה עושה בימים אלה ?
סגן עורך אתר גלובס, DJ מדי שבוע למוזיקה ישראלית ברוזה, וזמר לעת מצוא

- מהו האירוע התרבותי שהשפיע עלייך יותר מכל?
סקסופוניסט בTUBE בלונדון מנגן שיר של דייר סטרייטס והאיחוד של כוורת ב1984

- מה מעורר בך השראה ?
עצב
- מהו הצליל האהוב עלייך ?
הנשימות של אשתי לעתיד

- אם היית קורא מחשבות את מחשבותיו של מי היית רוצה לקרוא ?
ההורים שלי
- אם יכולת לשוטט בזמן, באיזו תקופה היית רוצה לבקר ?
שנות השבעים המוקדמות

- איזה משפט שינה את חייך ?
מי שלא משקיע לא מצליח, כל המורים בתיכון. בסוף היה סביר

- עם מי היית רוצה לעבוד ? ולמה דווקא איתו ?
עם אחי, יצא לי, כי אנחנו מבינים אחד את השני טוב.

- מה מוציא אותך מדעתך ?
שקר

- מה מצחיק אותך ?
הומור טוב

- מה מביך אותך ?
כשמדברים עלי אבל על זוטות

- מה הדבר המטופש ביותר שעשית ?
מה לא?

- איך היית משפר את העולם ?
לא נותן לאנשים שמשקרים להסתובב. שונא שקרים

- לו היו ניתנות לך שלוש משאלות מה הן היו ?
לעכב אותן

- מהי החולשה הכי גדולה שלך ?
רגיש מדי

- איפה תהיה עוד 10 שנים ?
עם שני ילדים בתל אביב

- נסח שאלה שהיית מעוניין לשאול את עצמך וענה עליה.
אתה מאיים? לא, אני מודיע

- מי היית רוצה שיענה על השאלון הזה ?
יואב קוטנר, יאיר לפיד, אסי דיין, אלתרמן, קובי ניב, רטוש, דודו גבע. חלקם לא ממש יכולים

אסוציאציות

-אהבה – יש בעולם, מגיעה כשלא מאמינים
-אלוהים – לפעמים מאמין בו
-בית - מצאתי
-מוות - חיים לצידו
-כתיבה – תחביב, אין לי מספיק זמן
-טלויזיה – לא ממש
-משפחה - קיימת
-פוליטיקה - אוהב
-סקס, סמים ורוקנ'רול – רק סקס ורוקנ'רול
-ילדות - נשכחת
-ישראל – אני פה
-אינטרנט - אוהב
-רייטינג - חשוב
-רן רימון – שחצן למדי, אבל מותר


רן רימון הוא סגן עורך אתר גלובס. הפעיל את הבלוג "איזה דגים"

אין תגובות: