יום שני, 16 ביוני 2008

השאלון עם טל גורדון - מאת: סיני גז

מה את עושה בימים אלה?
"פול טיים ג'וב אמא, באמצע איסוף חומרים לאלבום הבא, מתחילה הופעות עם להקת קולומביה, עובדת על דברים חדשים לטלוויזיה, כותבת לאתר הבמה. אוף, המון עבודה יחסית לעצלנית שאני במהותי."

מהו השיר הראשון שכתבת?
"זה היה שיר די נוראי בעקבות העובדה שאחותי נעלמה לנו לכמה שעות... היא ברחה מהבית, קטעים של גיל העשרה, אתם יודעים, וזה היה נראה לי כמו אחלה טריגר לשיר, אז ניסיתי. יצא מזעזע ונגנז."

מה מדליק אותך מבחינה יצירתית?
"בין היתר, קנאה. אם אני הולכת להופעה שמטריפה אותי אני ישר רוצה להיות כבר בבית ולכתוב."

מהו הצליל האהוב עלייך?
"הסאונד של המשאיות שמביאות לפנות בוקר לחם ועיתונים למכולות שעוד לא נפתחו. אפשר ממש לשמוע את הנוכחות היחידה של האוטו על הכביש הריק."

אם היית קוראת מחשבות את מחשבותיו של מי היית רוצה לקרוא?
"מחשבות זה דבר מאד מעייף. אני מסתפקת בשלי, וגם מהן הייתי רוצה להיפטר לפעמים."

אם יכולת לשוטט בזמן, באיזו תקופה היית רוצה לבקר?
"ברור שבשנות השישים. הייתה שם התפרצות מהפכנית כל כך ראשונית של ערכים חדשים שהפכו אחר כך למובנים מאליהם."

מהו האלבום או השיר שהשפיע עלייך יותר מכל?
"הבננה של וולווט אנדרגראונד וכל האלבומים של שמוליק קראוס."

עם איזה אמן (חי/מת) היית רוצה לעבוד? ולמה דווקא איתו?
"תום ווייטס. זה בית ספר."

מה מוציא אותך מדעתך?
"איחורים, טיפשות, רוע לב."

מה מצחיק אותך?
"סדרות טלוויזיה מטופשות, בילוי עם אחותי, פדיחות שאני עושה."

מה הדבר המטורף ביותר שעשית?
"לא מספרת."

מה מביך אותך?
"לדבר עם מישהו ולגלות שהיה לי משהו בשיניים."

מה הדבר המטופש ביותר שעשית?
"התחלתי לעשן."

איך היית משפרת את העולם?
"עושה בכל בית בית שימוש לכל אחד מדייריו."

מהי החולשה הכי גדולה שלך?
"התמכרויות לכל מה שעושה לי טוב, גם אם זה רע."

איפה תהיי עוד 10 שנים?
"לא מעיזה לחשוב על זה."

צילום: מתוך ויקיפדיה

מייספייס

פורסם לראשונה באתר "לילה".

Doc
Pdf

אין תגובות: