יום רביעי, 18 ביוני 2008

השאלון עם דני הדר / מאת: סיני גז

- מה אתה עושה בימים אלה ?
אני עובד כמתכנת במצפה רמון, ישן במשרד או במכתש עד שאמצא בית. בסופי שבוע יש איזה בחורה תל אביבית שאני נזהר לא להכניס להריון, או מנסה להכניס להריון... לא ברור.

- מהו השיר שגרם לך להתאהב במוזיקה ?
"רוצי שמוליק" של אריאל זילבר. בגיל שנתיים.

- מה מדליק אותך מבחינה יצירתית ?
בחורות שלא יודעות מה הן רוצות.

- מהו הצליל האהוב עלייך ?
הזמזום של המדבר.

- אם היית קורא מחשבות את מחשבותיו של מי היית רוצה לקרוא ?
של הדלאי לאמה או משהו בסגנון.

- אם יכולת לשוטט בזמן, באיזו תקופה היית רוצה לבקר ?
הציויליזציה של אטלאנטיס בשיאה.

- מהו האלבום או השיר שהשפיע עלייך יותר מכל ?
Pink Floyd – The Piper at The Gates Of Dawn

- עם איזה אמן (חי/מת) היית רוצה לעבוד ? ולמה דווקא איתו ?
גיל סמטנה. בגלל ההפקה שעשה לאביתר בנאי.

- מה מוציא אותך מדעתך ?
נגה שלו.

- מה מצחיק אותך ?
כשמסתבר שאני חרא של בנאדם.

- מה הדבר המטורף ביותר שעשית ?
הצלתי את העולם משואה גרעינית. זה סיפור ארוך...

- מה מביך אותך ?
כשמנסים לעשות ממני כוכב.

- מה הדבר המטופש ביותר שעשית ?
צבא.

- איך היית משפר את העולם ?
מפריד בין הורות וזוגיות.

- מהי החולשה הכי גדולה שלך ?
חסרה בי קלילות.

- איפה תהיה עוד 10 שנים ?
אגדל ילדים עם עוד איזה 20 אנשים מחוץ לעיר. אמן.

-נסח שאלה שהיית מעוניין לשאול את עצמך וענה עליה
מה המצב? מצאתי צב!

צילום: גרבולון

דני הדר, מוזיקאי, הוציא לאחרונה את האלבום "אותה צורה", את האלבום ניתן לשמוע ולהוריד באתר שלו.

Doc

Pdf

תגובה 1:

לל אמר/ה...

אני מתחילה לאהוב את הדבר הזה וזה מעצבן אותי כי מעצבן אותי בחורים שמוצאים חן בעיני